The marketing management of machine-building cluster enterprises activities organizing in the context of globalization

THE MARKETING MANAGEMENT OF MACHINE-BUILDING CLUSTER ENTERPRISES ACTIVITIES ORGANIZING IN THE CONTEXT OF GLOBALIZATION

The marketing management of machine-building cluster enterprises activities organizing in the context of globalization: monograph / T.I. Lepeyko, A.A. Pylypenko, O.I. Pushkar, K.M. Berezovsky, О.V. Popov. – Kharkiv, Golden Pages Ltd., 2015. – 664 p.

The monograph is devoted to the development of theoretical propositions as well as scientific methods of marketing activities of machine-building cluster enterprises’ organization. The basis of the work is hypothesis about cluster presentation as multi-level environment where the interests of geographically isolated entities harmonizing and the corresponding direction of marketing organization activities to ensure such harmonization. As a disclosure this hypothesis the conceptual positions that match the principles and steps of the proposed marketing organizational activities was grounded. Technology estimation of marketing potential of the enterprise which assumes estimation of the level of compliance strategies with determination of internal, external, synergistic and compensatory of directions of manifestations, is improved. The sequence of stages and profile of development and implementation of competitive marketing strategy of the enterprise is determined. Defined the reflexive control contours of the information-institutional environment formation for coordination of the cluster members marketing was defined. The approach to the formation of a consolidated marketing policies cluster members within the formation of the institute's long-term loyalty was developed. The typology of forms of marketing management conducted, which is agreed with a set of strategies marketing mix of enterprise and the selection of practices lifecycle. Recommended for researchers, professionals, graduate students, practical workers and university students of economics.

ЗМІСТ

Умовні позначення
ВСТУП

Розділ 1. Теоретичні основи організації маркетингового управління діяльністю підприємств машинобудівного кластера в умовах глобалізації
1.1. Трансформація параметрів здійснення виробничо- господарської діяльності промислових підприємств у глобалізованому ринковому середовищі та її вплив на сутність і концепцію маркетингової діяльності
1.2. Особливості маркетингової діяльності учасників промислового кластера в умовах об’єктивної потреби гармонізації інтересів виробників і споживачів
1.3. Рефлексивне підґрунтя організації маркетингової діяльності підприємств машинобудівного кластера

Розділ 2. Концепція організації маркетингового управління діяльністю підприємств машинобудівного кластера в умовах глобалізації
2.1. Архітектурний підхід до синтезу системи маркетингового управління діяльністю промислового підприємства
2.2. Моделювання параметрів організації маркетингової діяльності промислового підприємства, залученого до кластерної взаємодії
2.3. Концептуальне проектування як підґрунтя організації маркетингового управління діяльністю підприємств машинобудівного кластера
2.4. Розкриття положень концепції організації маркетингового управління діяльністю підприємств машинобудівного кластера в умовах глобалізації

Розділ 3. Оцінка відповідності маркетингового потенціалу підприємств машинобудівного кластера вимогам глобалізованого середовища господарювання
3.1. Дослідження особливостей здійснення маркетингової діяльності учасниками машинобудівного кластера
3.2. Ідентифікація проблем синтезу системи маркетингового управління діяльністю промислових підприємств в умовах глобалізації
3.3. Забезпечення цільової орієнтації учасників машинобудівного кластера через визначення рівня стратегічної відповідності їх маркетингового потенціалу вимогам глобального ринкового середовища

Розділ 4. Оцінка стану організації та визначення параметрів консолідації маркетингової діяльності підприємств машинобудівного кластера
4.1. Обґрунтування технології визначення параметрів консолідованої реалізації функції маркетингу учасниками машинобудівного кластера
4.2. Система показників оцінювання стратегічної відповідності та рівня розвитку маркетингового потенціалу промислового підприємства
4.3. Рефлексивно-інституціональне оцінювання стійкості маркетингових позицій учасників машинобудівного кластера
4.4. Оцінка зрілості організації маркетингової діяльності підприємств машинобудівного кластера та визначення її впливу на параметри консолідованої реалізації ними маркетингових функцій

Розділ 5. Методичне забезпечення впровадження інституціонально-рефлексивного підходу до організації маркетингової діяльності учасників машинобудівного кластера
5.1. Організація маркетингової взаємодії учасників кластера під час формування інформаційно-інституціонального середовища випереджальної гармонізації їх інтересів
5.2. Формування маркетингової стратегії досягнення конкурентних переваг підприємства на глобалізованому міжнародному ринку
5.3. Організація розробки динамічної маркетингової політики машинобудівного кластера в рамках утворення інституту довгострокової лояльності

Розділ 6. Організаційно-інформаційна складова синтезу системи маркетингового управління діяльністю учасників машинобудівного кластера
6.1. Типологізація систем та вибір форми маркетингового управління як підґрунтя розробки модельного базису та формування стратегій маркетинг-міксу підприємства
6.2. Методичне забезпечення фіксування параметрів маркетингової діяльності учасників кластера засобами збалансованої системи показників
6.3. Формування інформаційного забезпечення системи підтримки прийняття рішень у сфері маркетингового управління діяльністю промислового підприємства у глобальному ринковому середовищі

ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
ДОДАТКИ

 


Deprecated: htmlspecialchars(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /virt/homes/aapil/htdocs/modules/mod_search/mod_search.php on line 44