Вибір конкурентоспроможної форми маркетингового управління як складової організації стратегічного менеджменту підприємств та інтегрованих структур бізнесу (2014 рік)

Детальніше: Вибір конкурентоспроможної форми маркетингового управління як складової організації стратегічного...

Організація управління розвитком потенціалу кластерних структур засобами збалансованої системи показників (2012 рік)

Детальніше: Організація управління розвитком потенціалу кластерних структур засобами збалансованої системи...

Формування механізму контролінгу в управлінні інноваційним розвитком потенціалу підприємства (2015 рік)

Детальніше: Формування механізму контролінгу в управлінні інноваційним розвитком потенціалу підприємства

Формування стратегії стійкого розвитку інтегрованої структури бізнесу в умовах кризи (2015 рік)

Детальніше: Формування стратегії стійкого розвитку інтегрованої структури бізнесу в умовах кризи

Розвиток технології оцінювання маркетингового потенціалу промислового підприємства через рівень його стратегічної відповідності (2014 рік)

Детальніше: Розвиток технології оцінювання маркетингового потенціалу промислового підприємства через рівень...